DogaLina Kızlar ben sezeryan doğum yaptım 4 ay geçti bile. Ama kuaföre gidipte bi türlü ağda yaptıramıyorum. Dikişlerim mikrop kapar veya orası tekrar yırtılır fln gibi korkularım var. Herkes yaşadımı böyle bi korku? Kimsenin başına bişey geldi mi?
Sahreyldrm DogaLina evet bende aynıyım tam 3,5 ay oldu korkumdan gidemiyorum ama burda bir aylıkken bile gidenleri duydum bişey olmuyor demişlerdi cesaret ettiğim ilk gün gitmek istiyorum
DogaLina Bsrumt55 Sahreyldrm Minniemouse_4235 Sin21 Sin21 Sahreyldrm Hulya12 Dorukveannesii Zehra_Ens Mervearas123 Yasminlina hepinize çook teşekkürler 🙏 geneline bişey olmamış bi cesaret gidicem bende 😆 korkan arkadaşlar olmuyomuş bişey hadi bi cesaret sizedeee 💪
Hulya12 DogaLina ben 3 aylıkken gittim dikişin üstüne bile agda yaptı hic bsey olmadı zaten orası uyusuk hic anlamıyorsun
DogaLina Hulya12 ay ben dikişin üstüne bile jilet vururken tedirginim. Bide mikrop fln korkusu cok var
Dorukveannesii DogaLina bende 40ım çıkınca tek basıma yaptım kolay oldu dikiş yerine yakın yerleri dikkatle almıştım ayna aldım karşıma çok rahat oldu 😃