Ecemtt DogaLina hiçbir sıkıntı olmuyor tam dikiş yerinin üstüne sürmüyo zaten kuaforler bilir onu ben 40m çıktı gittim yaptırdım 😀
Bisaniye DogaLina 20 günlükken yaptırdım 😂 bişey olmuyor merak etmeyin ama tabi ki genel hijyen açısından gittiğiniz yerin güvenilirliğine dikkat edin
Prensesannesiii26 DogaLina normal doğum yaptım 27 gunluktum ve gittim hicbiseyde olmadı cesaret edin korkmayin bence 🤗
Babe DogaLina dogumdan 1 bucuk ay sonra agdami yaptirdim hic te sorun yasamadim ama risk var midir bilemem.ben doktoruma sormustum 1 aylik muayenede agda yaptirabilir miyim diye o da sorun olmaz yaptir dedi.Cok korkuyorsaniz o kismi aldirmayin.
Gul-ce DogaLina canim 22 gun sonra aldrdim dikis yerinin tam uzerine yaptrmadim sadece hic bir problem olmadi