uykusuzanne872 oglumubeklerken sizinle aynı fikirdeyim. Günlük bazı işler var onlar yapılmayınca sanki ev çok pis hissine kapılıyorum. Oğlum emekliyor yerde minicik toz tanesi görüp onun peşine gidiyor gelde süpürme 😂
oglumubeklerken uykusuzanne872 benim oğlum büyük çok şükür artık ama mesela iki gün süpürmesem 3.gün kapı arkaları toz yumağı oluyor gelde süpürme
tuba5555 Nisakusum hergün robot çalıştırıyorum yapamıyorum çünkü 3 aylık bebeğim var detaylı temizlik olmuyor malsef o da artık temizliğe kadın aldığımda yapılır ben bu kadar yapabiliyorum yapcak bişe yok
elifkesim Nisakusum her gün robot çalışır 1 günde ben dikeyle temizliyorum. Çok temiz olduğum için değilde rutinim bozulmasın diye böyle yapıyorum
TwinsMom__ Nisakusum Ben günde 3 4 defa süpürüyorum 2 defa temizlik mendili ile siliyorum banyo tucaleti hergğn İlaçlıyorum😂
Aloneeee Nisakusum kedim var ve maalesef ki o geldikten sonra günde 2 kere süpürmek durumunda kaldım. Eskiden de her gün süpürürdüm ama şimdi günde 2 kere kablosuz süpürge ile süpürüyorum
simaym94 Nisakusum ben her gün süpürüyorum hafta da bir kere dip köşe temizlik yaparım süpürürüm silerim geri kalan günler şarjlı süpürgeyle üstünden geçerim açık yerleri silerim o kdr 3 tane çocuk var valla yapmazsam evi bok götürüyor sonra çocuklar içinden geçiyor ☺️🤣
Bennureyla Nisakusum instagramdaliler 💩 yesin. Ben onlara asla inanmıyorum. hepsi her gün bin etkinlik yapıp akşamları çocukları kırk tabak yiyormuş gibi videolar atıyorlar . En mutlu o ve ailesi gibi videolara dolu sayfaları. Sonra biz boşanıyoruz diye açıklama yapıyorlar. Ben hala size şaşıyorum neden inanıyorsunuz .
asminlinaaa Nisakusum haftada bir dip köşe temizlik büyük süpürge vileda gibi her gün veya gün aşırı da robot süpürge devrede 😅
incirreceli_06 Nisakusum valla eşim olmasa benim supurdugum bana 3 gün rahat gider 4. Gün supürürdüm ama eşim olduğu için günlük süpürmek zorundayım kendisi hem pis hemde kıllı buda benim imtihanim🤦♀️
mahfat Nisakusum alyayaz81″#p37978339 aynen bende öyleyim evde yemek yemezek bile o gün dışarda olsak bile ertesi gün süpürmek zorundayımisim gibi çok rahatsız olurum yoksa bu halimi bende sevmiyorum bide gece yatmadan evin hepsini derler toplarım bazen lavaboyu banyoyu temizler balkonu yıkarım sabaha az iş olsun diye durduk yere dolaplari açar temizlerim ve en kötüsü tezgahın üstünde bir bardak olduğunu görsem gece uyusam bile o bardak için uykum bölünür gider yerine koyarım
sarikavun alyayaz81 Nisakusum madem oyle verin eline supurgeyi o supursun her gun evi. Hem gerek kalmaz hem izlenmezsiniz🤣🤣
bianneo Nisakusum mecbur süpürüyorum çünkü kızım yerlere hep bir şeyler döker, saçım dökülüyor yerlere, illa toz oluyor. Kızımdan önce ne yalan söylüyüm 3-4 gün süpürmesem bir şey olmazdı ama şimdi günde 5-6 kere süpürge açıyorum. Mutlaka döküntü oluyor
sedaozan Nisakusum her gün mutlaka tüm evi koltukları süpürürüm hatta bir kaç kez süpürdüğüm bile olur 😅
UrbanMom Nisakusum valla bizim ev batiyor ben anlamıyorum. Kurutma makinesi alsam bu sorun kalmayacak gibi ama iste para yok 😂 haftada bir robotu gezdiririm çünkü evet cok küçük tozu bile aliyor ama normal bir odayı 20 dakikada temizliyor hic gerek yok. Normal süpürge ile evi gezerim haftanın bir gunu küçük tozları alsın diye robot gönderirim
Nisakusum Kitsu miele cat dog doyson kardesımde var onu da biliyorum ama bu bın basar kesinlikle tavsıye ederım
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Nisakusum canım benim ev 200 m2 hergün 2 3 kere süpüremem çünkü şarj bitiyor süpürgenin kapalı odalarım var hiç girmiyoruz kilitli misafir odaları haftada bir süpürüyorum oraları zaten tertemiz ama mutfak Amerikan o yüzden orayı hergün süpürmem lazım saçlarım çok dökülüyor maalesef bazen hiç ama hiç enerjim olmuyor o gün yapmam yani çok batmıyor zaten çocuk peşinden koşturmaktan her gün bu büyük evi temizlemekten yoruluyorum