lavinmom Bende hergün dikey süpürge ile süpürürüm yetmezse robot süpürge çalıştırırım çünkü illa ki kıl saç vs dökülüyor diğer türlü içim rahat etmiyor
cnhavva Nisakusum eğer fırsat bulursam bende hergun süpürmeye çalışıyorum kedimde var yerler açık renk saç kıl falan dokuluyo kirli gibi oluyo ev bide ev sanki kendisi toz uretiyo
Gul-42 Nisakusum robot calıstırırım hergün degıl uc gune bır ıkı gune bırde banyo ve mutfak balkon süpürürüm haftada bırde tüm evı normal süpürgeyle süpürürüm
YumukluSucurtaa Nisakusum mutfakta yemek yediğimiz için mutfağı her gün süpürüyorum diğer yerleri 2-3 güne bir süpürüyorum 😌
damlaozzz Nisakusum Hergün süpürüyorum evde kedimiz var oğlum olduğumdan beri özellikle günde bazen 2 kere süpürüyorum
senanrkay Nisakusum Her gün 2 veya 3 kere evi süpürüyorum abartısız. 2 günde 1 de evi siliyorum,toz her güün alıyorum 😅 Çok temiz-titiz olduğum için değil. Oğlum çoook yaramaz 🥲
473492 Nisakusum valla genelde hergun supuruyorum cnku kiizm emekliyor saclarim dokuluo illa bir kirinti oluyor alip agzina atmasin diye gunde birkere supururum illa
egecyprus Her gün sabah uyanır uyanmaz robotu çalıştırıyorum. Akşamüstü de dysonla süpürüyorum. Hatta akşam dışarı çıkacaksak tekrar robotu çalıştırıyorum çünkü evde bir golden retriever ve 15 aylık bir bebe var yine de yetmiyor kıldan bunaldım artık.
Pirasalipuding Nisakusum çocuklu evde nasıl her gün süpürmeden durabiliyorsunuz. Her gün dik süpürge ile üç günede elektrikli ile süpürüyorum ve yorumların genelide,olması gerekende bu
seyma0661 Nisakusum her gün 1-2 defa süpürüyorum çünkü bebeğim emekliyor saç dökülüyor kıl dökülüyor Dyson gibi sürekli evde pislik buluyor 😂 Her gün detaylı süpürüyorum bazen de robot süpürgeyi salıyorum ama her gün silemiyorum maalesef çok eriniyorum