maygirl Nisakusum hergun süpüruyorum cokta sewiyorum 10 max. 15 dkmı alıyor.beni yormayan en pratik en sewdgim tek iş zaten.Normalde de bi ev hergun süpürülmeli zaten ya.hergün süprulmeyen ev benim.gozumde saç ve toz akarıdır.
oglumubeklerken O1Anne dik süpürge kullanıyorum genelde philips. Çok büyük temizlikte normal büyük süpürgemi kullanıyorum. Ne biliyim mesela siz sabah uyanınca saçınızı taramıyor musunuz? Ben tarıyorum ve ister istemez banyoya saç dökülüyor o sırada. 2 3 gün hiç süpürmeden saç tarasam banyo saçtan geçilmez. Bir benim mi saçım dökülüyor mesela.
cokbilmismom Nisakusum evet her gün dsysonla süpürüyorum he evin pisleniyor tabi mesela dışarı çıkacağım vs o zamanlar süpürmekle uğraşmıyorum ama evde olduğum her gün süpürürüm
ceylinn12 Nisakusum bebişim uyanana kadar robot bir tur dönüyor çocuklar okula gidip bebiş uyanınca dikeyle süpürürüm mutfakta yemek yenmesine rağmen dayanamıyorum annemlerde hatta sabah akşam açardım süpürgeyi
Gamzelit Nisakusum ben hergün süpürmesem deliriyorum evde robotta var dik süpürgede hele mutfak bazen günde 2-3 bile oluyor sürekli kırıntı vs olunca
miabel9 Her gün süpürürüm bebeğim yürüyor ama yerde emeklediği de oluyo . Bir de kendi yediği için illa ki dökülüyor o yüzden mutfağı bazen günde 3 kere süpürdüğüm oluyo
peri001 Nisakusum Ben hergün evi komple süpürüyorum dysonla mutfakta robotta var genelde hep mutfakta oluyoruz mutfağı bezen robotla bazen hızlıca dysonla süpürürüm 2 3 kez oğlumun yediklerini tükürme huyu var tükürüp gezdiği için mecbur kalıyorum 🤣
oglumubeklerken uykusuzanne872 evet yani ne bileyim üstümüzden başımızdan illa bi yerlerden geliyor çer çöp. Bazen o kadar alakasız oluyor ki çalı parçası falan çıkıyor evden muhtemelen sokaktan üstümüze yapışıyor farkında olmadan taşıyoruz eve bu tarz şeyleri.
Huma_kus34 Nisakusum hergun süpüruyoruyorum artı rıbot supurge toz oluyo ya nbılıyım sabahları supuruyorum
Aysunaysunaysun Nisakusum her gün supuruyorum canım robot supurgem yok . Haftalık da kıyı köşe altlar 🙂 bence bu bir kural değil ama benim büyük oğlan anasınıfı çocuğu sürekli bı şeyler kesiyor döküyor kumuydu kağıdıydi bı de bebek var emekleme döneminde öyle olunca hergun süpürmek gerekiyor
oglumubeklerken Nisakusum bende örtü seriyorum oynarken ama mesela kinetik kuma arabalarını sokuyor ne kadar temizlesem de arasında bi yerinde kum kalmış oluyor sonrasında o araba ile oynarken yere o kum dökülüyor falan. Havalar soğuk zaten dışarı çıkamıyoruz bi de evin içinde hamur oynama kum oynama diye kısıtlamak istemiyorum.
uykusuzanne872 oglumubeklerken mecbur günlük süpürülüyor haklısınız. misafir sonrası süpürürüm sonrada yarın süpürmeyeceğim derim ama gel gör ki süpürülüyor üstümüzden başımızdan bir şekilde bir şeyler yere dökülüyor 😔
2ogullu1anne Benim çocuklar büyük.Sofra sermeden bir şey yemezler.Her gün degil ama 2 günde bir mutlaka dip köşe supurup, toz alıp, silerim.
gurbetteanne10 Nisakusum Bende her gün süpürmüyorum iki üç günde bir evin haline göre süpürüyorum. Kablolu olunca oğlum kablosuna takılıp düşüyor yada kapatma düğmesine basıp kaçıyor 😅 dik süpürge alıcam çok kolaylık sağlıyor diyorlar
oglumubeklerken uykusuzanne872 evet bende misafir sonrası muhakkak süpürüp Ay yeter artık 1 2 gün asla temizlik ellemem derim ama ertesi gün elimde süpürge eksik olmaz 🥲 aşırı temiz olduğumu iddia etmiyorum ama supurunce içim daha rahat ediyor
allwrite Nisakusum İlahi. Mevsimlik işçi mi canım bu çocuk? Evde de oynayıversin. 3 dk süpürmeye bakar.😊 Çabuk süpürülürse halıya yapışmaz.
uykusuzanne872 oglumubeklerken sizinle aynı fikirdeyim. Günlük bazı işler var onlar yapılmayınca sanki ev çok pis hissine kapılıyorum. Oğlum emekliyor yerde minicik toz tanesi görüp onun peşine gidiyor gelde süpürme 😂
menesamom Nisakusum hergün dikey süpürgeyle süpürüyorum bizde salonda yerde yiyoruz ama dökülüyor birşeyler mutlaka E gündüz de kızım bişeyler yiyor döküyor o yüzden süpürüyorum hergün