doruk14 ben de gün aşırı yıkıyorum. Bebeğim baharda bile banyodan mutlu çıksada odaya geldiğinde ya da giydirmeye başlarken çığlıkla ağlıyordu. Soğuk şoku denen bir durumu yaşadığını, mümkünse banyo sonrası giyineceği odayı biraz daha ısıtmamızı (elektrikli ufolardan yakıyorum) önerdi chatgpt. Gerçekten işe yaradı. Havlusuyla hemen soba önünde tutup sonra yatırıp giydiriyorum. (Bazen de giydirmek için yatırdığımda gaz sancısı ya da reflü sebebiyle) sıkıntı yaşıyoruz. Hemen gaz çıkarttırıp devam ediyorum. Sonrasında sobayı kapatıyorum.