doruk14 ben her gün yıkadım. Hiç hasta olmadı. Dışarı da çıkardım yıkayıp. Bilecikte yaşıyorum. Burası da soğuk.
Ama sen korkuyorsan, üşeniyorsan çocuğun ihtiyacı olduğunu düşündükçe yıka. Her şeyi mükemmel yapmak zorunda değilsin. Ben her gün yıkadım da en iyi anne olmadım, madalyam yok 😊