simseklivekalpli doruk14 ne zaman yıkasam sabaha burnu akıyor şekilde kalktığı için genelde haftada bir duruma göre haftada iki yıkıyorum
seymakd simseklivekalpli bende hafta da bir yıkıyorum poposunu her gün yada iki güne bir yıkıyorum kaka yaptıkça
lovebabyy doruk14 Bebeğim 13 aylık. Kışın da her akşam yıkıyorum. Hem daha iyi uyuduğunu düşünüyorum hem de uyku rutinimiz oldu bizim. Sadece her seferinde şampuan filan kullanmıyorum. Ve sonrasında mutlaka nemlendiriyorum, bunu da cildi kurur diyenler için özellikle belirttim.
doruk14 lovebabyy evet aslında banyo yapınca daha iyi uyuyolar ama işte ana yüreği😂 3 günde bir iyi kışın yok yere hasta etmiyim çocugu Nemlendirmeye gelirsek üstünü giydirebildiğime şükrediyorum 😂 bı banyosunda nemlendiremiyosam diğerinde nemlendiriyorum
beybitolat doruk14 doğduğundan beri hergün uyutmadan yıkıyorum yoksa gece uykusuna geçemiyor galiba alıştığı için
cananbulbul doruk14 2,5 aylık bebeğim var ilk başlarda korktuğum için eşim yokken yıkayamıyordum 4-5 günü buluyordu🥲 şimdi alıştım 2 günde bir yıkıyorum, önceden yıkayacağım odayı ısıtıcıyla ısıtıyorum ne olur ne olmaz diye.
doruk14 cananbulbul ah ah küçükken yıkayabılıyodum tek başımada şimdi durduramıyorum o yüzden eşim varken daha rahat yıkadığım için 2 günde bir yoksa 3 günde bir
mavisevgim doruk14 evimiz 20- 22 derece arası 16 aylık. her gün yıkıyordum. Ama bu aralar havalar çok soğudu. Bu sebepten dolayı akşamları kafasından ısı kaybeder diye. İki günde bir yıkıyorum. Bazen değişiyor 3 günde bir oluyor. Bazen her gün yıkamak zorunda kalıyorum üstünü çok fazla kirletirse. Temizliğine bağlı 😂
473492 doruk14 bende 9 aylik kiizm yazin hergun Sabah aksam yikardim ama smdi kis havalar soguk diye 3 gunde bir yikiorum zaten kizim kendisi belli edio yikanmak istedigim elini kafsinda goturup kasimaya basliyor o an diyorum tamm banyo yapmak istiyor diyorum 3 gunde bir illa yikarim
deniz515_ doruk14 evimizi sıcak olduğu için iki günde bir yıkıyorum ama annemlere falan gidince uzuyor bu süre onlarin ev bizimki gibi sıcak değil
yagiiz annevebebegiii__ iyi ısınıyormuş eviniz bizim yeni bina doğalgaz ı 60 ta yakıyorum yine en fazla 23 oluyor