Kızlarr merhabaa 13 aylık bebeğim var yazın hergün yıkıyodum ama havalar soğumaya başlayınca 2 günde bir yıkamaya başladım bu arada boluda yaşıyorum ve aşırı soğuk hava valla linçlermisiniz bilmem ama 3 gunde bir yıkadığımda oluyor üşüycek diye korkuyorum sizler kaç günde bir yıkıyosunuz hasta olurlar mı bıde banyoya girişimiz çok kolay çıkışımız çok olaylı oluyor fikirlerinizi bekliyorum ☺️