Yazın doğdu oğlum duş alması başladığı zamandan itibaren günde 2 defa yaptırdım. Bu aşı zamanları verilen sürelerde yaotirmadim tek. Hatta malum Antalya sıcağı bazen 3 bile oldu. Ardına tabii hep krem yaptım da. Simdi her akşamdan 2 güne 1e geçtim ama bilmiyorum daha yeni deniyorum sanki böyle de alışmış her akşam banyo yapmaya gibi bazen de uyumuyor da. Gerçi genel bir sıkıntı gibi şu ara banyo yapsa da uyumuyir.