Minigim38 Kardeşi olsa hiç sıkılmaz eheh
Aman efendim sağlıklıysanız her şeyiniz yerli yerindeyse temizlik yemek maşallah ne güzel tıkır tıkır işliyorsa zamanı geçirmeye bakın.
3 çocukla bir haftadır hastayız, evde boş geçen günlerin kıymetini anlıyoruz.
Bu arada kardeş gerçekten o sıkılma olayını ortadan kaldıran bir şey ama iyi manada mı kötü manada mı bilemem herkesin kendi tahammül seviyesine göre