Ya kızlar gerçekten vakit geçmiyor sabah 7 8 de güne başlıyoruz 9 da kahvaltıya oturup en geç 09:30 da bitmiş oluyor. 10 da evin günlük temizliğini yapıyorum 12 de bitmiş oluyor. Kızım öğlen uyumuyor havalar soğuk yerler buz, evde boyama, kule, evcilik, kitap, oyun hamuru herseyi oynuyoruz saat 3 gibi yemek yapmaya başlıyorum kızım tv izliyor bu sürede 6 gibi yemek yemiş oluyoruz. Gece 11 12 1 de uyuyor kızım bu zamana kadar her oyunu oynadığımız içinde etkinlik oyun vs oynamak istemiyor. Sürekli agliyor,tepemizden inmiyor gün içinde oyalamakta zorlanıyorum. Bende sıkılıyorum eve hapis olduk resmen sizler neler yapıyorsunuz