Minigim38 3 yaş ve 9 aylık çocuklarım var. 3 yaşındaki kızım için her gün bi planımız olur. Haftada 2 gün oyun grubu, Misafir çağırmak, parka gitmek, mahalledeki aynı yaşıt arkadaşlarımızla buluşmak, veya her türlü gezme yeme içme. Evde durmak her çocuğu hırçınlaştırır o çocuğu aktif tutmak gerekiyor. Küçük olan bize uyum sağlıyor 💕 ayrıca ikinci çocuk çok güzel 😍