rana0234 Maalesef erkek çocuk sorunsalı bu, bende aynı konudan muzdaribim,şu an kullandığım bebek bezi markası libero, ondan önce kullandığım paddlers diye bir markaydı, şimdilik sıkıntı yok
ece54 pyrzaslnnn47 bazen bu bezin kenarlarındaki fırfırlar içeride kalırsa bariyeri engelliyo. Bezi takınca fırfırları çıkarmak gerekiyo. Bazen de zıbını boş bezle tam oluyo ve bezin şişecek yeri olmuyo zıbın ilikliyken.
zehross00 dmk34 Erkek çocuklarında genelde oluyormuş bu durum. Ben kızımda da çok yaşadım ama. Denemediğim bez kalmadı, marka olarak, külot cırtlı bez fark etmeksizin denedim. En son bimin bezini dened ikinci pakete geçtim hiç taşırma olmadı daha şimdilik memnunuz yani
betamom pimpiriklianne43 e bebekte. Ben hepsiburada dan alıyorum gidemediğim zaman knuda e bebek gönderiyor zaten
Gul-42 pimpiriklianne43 hıc sorun yasamadım oglum bezı 3 yaş 9 aylıkken bıraktı arkası normal düz bez cıkmıyor zaten emıcılıgı yuksek
arbukerva dmk34 üşüyor olabilir bebeğiniz. Benim oğlumda da öyle oluyordu kalın uyku tulumuna geçince sorunum çözüldü 🌸
deryaren dmk34 molfix kullanıyordum dogdugundan beri 16 aylık bebegim ama son 1 aydır taşıyordu sabahları hep karnı ıslak uyanıyordu yada gece fark ettigimde degistiriyordum uykusu kaçıyordu tamamen prima pc gectim kurtuldum cocugum artık tum gece rahat uyuyor sıfır sızıntı ama bedeni iyi ayarlamak lazim bezde bide bebegim 12 kilo 5 numara kullaniyoruz🪻
aynrkrbs33 dmk34 ilk doğduğunda ben de molfix kullanıyordum ve bizim de her gün taşıyordu mutlaka. Sleepy’ye geçtim ben de bebeğim de rahat etti şükür
babyisleeping dmk34 10.5 aylık erkek bebek. Prima premium ile asla taşmıyor. Sabaha kadar değişmiyorum yarım kg çişle uyanıyor sıfır ıslaklık maşallah 😁 diğer bütün bezlerde taşma yaşadık, prima aktif bebek dahi taşırdı. Premium care en iyisi evet pahalı ama sonuna kadar hak ediyor
zynp66 dmk34 pipisinden kaynaklanıyor aşşağıya doğru olmasına dikkat edin ondan kaynaklandığını düşünüyorum benim oğlumda öyle yapıyordu dikkat ettim artık yapmıyor 😊
querencia dmk34 arka ve ön kısmındaki esneklik payını elimle gerdirip yok ediyorum, yoksa harekt ederek gece o pay açılıp çiş çıkyor. Bi deneyebilirsiniz. Prima 6 no bi tık büyk de oluyor hatta ama sorun yaşamıyorum artık.