lovebabyy dmk34 İki bez üst üste yani. Bebeğin rahat edeceğini sanmıyorum ya çok rahatsız olmaz mı? Ayrıca hava geçirgenliğini de baya düşürür ve pişik olabilir gibi geldi bana. Bilemedim.
dmk34 lovebabyy evet 2 bez üst üste bilmiyorum bu gece için denicem bakalım. Negatif bi şey olursa bırakırım
pimpiriklianne43 dmk34 instegramdan bi kadın takip ediyorum onunda oğlunun gece beni tanıyormuş hrp o çareyi 2 bez takmakta buldum demisti
pimpiriklianne43 dmk34 evet bende bu konudan muzdaripim bende bütün markaları denedim gece bez değiştiriyorum ama tulum çıkar giydir taştığı zaman üst değiştir çocuğun uykusu bölünüyor ve hasta olacak diye korkuyorum
betamom pimpiriklianne43 e bebekte. Ben hepsiburada dan alıyorum gidemediğim zaman knuda e bebek gönderiyor zaten