dmk34 benim oğlum 13 aylık iki hafta öncesine kadar seninle aynı dertten müzdariptim MAlesef bebekliğinden beri hep molfix kullandık çok memnununduk ama bğyğdğkçe bez numarasını ne kadar büyütürsem büyüteyim taşıyordu sonra bana ben hamileyken çalıştığım yerde sürekli pahalı markalar kullanma bimin bezi çok kaliteli ve uygun oluyor diyorlardı denemiş miydimmmm iki hafta öncesine kadar hayır indirime girmiş dedim alayım kullanayım 5 numara aldım 5 kullanıyoruz aman Allahım o kadar iyi geldi kiiii şimdiye kaşar neden almadım diye kendime kızdım sende bi dene istersen birde ben cırt cırt kısmını gece yatarken çok sıkıyorum taşmasın diye😂 gündüz seyrek yaparken geceleri sıkıyorum biraz anneler kızabilir ama kremini sürüp sıkıyorum yapacak birşey yok arkadaşımın oğlu üzerine geçirmiş üstü açık kalmış hastalanıp hastanede yapmışlardı hasta olmasından iyidir bence