glsrnnnnn Aysedemir__ 10 günlükken göbek bağı düştükten hemen sonra yaptırdık iyikide bukadar erken yaptırdım hemen iyileşti
UrbanMom Aysedemir__ bence yapılacak en erken zaman. Biz 9 aylıkken yaptırdık ben erken yaptırmak istedim ama esim erteledi durdu en son ısrarıma dayanamadı yaptırdık ama kendisi de gördü 4 kişi zor tuttuk yaptırırken.
eylulbebesi_ Aysedemir__ 4 aylıkdı olduğunda iyi ki o zaman yaptırmıştım ilk gün dışında çok iyi geçmişti
ebruyalcin04 Ben 3 4 yaşında yaptırmayı düşünüyorum şuan oğlum 26 aylık henüz bezide bırakmadı onuda bekliyorum bana erken doğru gelmiyo
ayselaytkn ebruyalcin04 bence bezliyken yaptır o kadar rahat edersin ki farkında bile olmuyor bez koruma görevinde sanki bol bol kremle bi kaç günde iyileşiyor bende 2 yaşında yaptırdım bir ay olacak neredeyse korktuğum kadar değildi hiç
Tambirmom Aysedemir__ ne kadar erken o kadar iyi oğlum 8 aylıkken oldu daha erken olsaydı daha kolay geçerdi
Aysedemir__ Tambirmom ayy canım keşke bende yaptırabilsem ne eşim ne kaynanam laftan anlamıyor dün bu konudan kaynanamla tartıştık o diyo 6 yaşında olsun neymiş erkek olduğunu bilsin tam erkek olur ya bu cahil laflara o kadar sinir oldum ki bide oğlumu kucağına almış kestirtme diyor erkek düşkünü bunlar
mavii_98 Aysedemir__ doktorlar ilk 3 ay öneriyorlar süreci biliyor olsam ilk doğduğunda yapılsın geçsin isterdim yenidoğan dönemi daha durgun oluyor ya oğluşta 3 buçuk aylıkken yaptırdık gazlı bir bebekti biraz hafiflemesini bekledik ilk gün biraz sancılı oluyor ama çok çabuk iyileşiyor biz özel klinikte yaptırmıştık devlette süreç farklı oluyorsa hiç bilmiyorum onu belirtmemişsiniz 🌸🌸
Aysedemir__ mavii_98 devlette bende bilmiyorum canım yani fark eder mi inan bilmiyorum da özelde yaptırırım muhtemelen nasip olursa :)
minnakanneyim Aysedemir__ 2.5 aylıkken yaptırdım daha erkende olabilirdi ama denk getiremedik bence çocuk çok hareketlenmeden yapılmalı
Aysedemir__ denizalismom ya benim eşim ve kayınvalidem asla anlamıyor 6 yaşında yaptıralım diyor kafayı yicem bende erken yaptırmak istiyorum 0-6 ay arasında eşimde yok araştırıcam etcem diyor iyice
mavii_98 Aysedemir__ yanında olamıyorsun sanırım devlette süreç olarakta her doktorda farkediyor gerçi doktorun önemi daha büyük 🌸
Tambirmom Aysedemir__ o zaman daha kötü olur her şeyin bilincinde olduğu için psikolojik olarak etkilenir ama şu an anlamaz bile
eda717_ Aysedemir__ 22 aylıkken yaptırdık narkoz sonrası hiç birşey olmamış gibi devam etti bizim cokk rahat gectii
Annemommommy mertun yani şöyle bez vardı ve lazer dikişle oldu bizim yani sünnet olduğunu anlamadım bile ben çocuğumun ilk çiş yaparken. Ağlıyor dedıler onuda aglamadı antibiyotikli kremle bir haftada zaten iyi oldu
ddilaracetinkaya Devlet hastanesinde gittiğimiz cocuk cerrahı neden cocugunuzu keyfiniz için bıçak altına yatırıyosunuz ben cocugun rızası olmadan asla yapmam dedi bizi gönderdi bizim de kafamız karıştı genel anestezi kullanıyoruz dedi biz de korktuk
hamzaefem1726 Aysedemir__ erken daha iyi diyor herkes ama bende geç kaldım 16 aylık olduk daha yaptırmadık bir buçuk 2 yaş gibi düşünüyorum