mestansns Aysedemir__ oglum yok ama elinde sonunda olucak oyüzdenn doldu ile bir ayı da maşallah müsait oldıgunuz zaman yaptırın gitsin
na_55 Aysedemir__ 10 aylıkken yaptırdım hiç hissetmedi bile daha erken yaptiricaktim ama entube gibi bı sorunumuz olmuştu doğduğunda daha erken yapmadialr
ozbaay na_55 aynen çocuk için travma ayrıca iyileşme süresi uzuyor çocuklar tuvaletini yapmaya korkuyorlarmış
veraniko 35 günlüğüz devletteki çocuk cerrahisine gittik doktor suan sünnet önermiyorum 4 yaşına kadar yaptırmayın dedi ama biz özelde erkenden yaptırmayı düşünüyoruz
cckk Aysedemir__ biz 5 aylıkken yaptırdık özel bir hastanede ama yapamamış doktor pipiisi kapanmıştı acil tekrar sünnet olması gerekti 6 aylıkken tekrar yaptırdık çok şükür 2 günde topladı şuan 8 aylık erken yaptırmak daha iyi hareketli olmadığı için ama lütfen araştırarak yaptırın 🤍
algebra Aysedemir__ biz daha yeni sünnet yaptırdık 3.5 aylık bi hafta oluyo tam zamanı bence çünkü sanki bi hafta daha geç kalsaymışım dönmeye başladığı için aşırı zor olurmuş son zamanlara doğru bezlerken zor zaptettik üç ay öncesi doktorda olur diyorsa yapılması en iyisi
nadis32 Aysedemir__ 42 günlükken yaptırdım şuan 3 ayligiz ve çok rahat oldu çok şükür sıkıntı da yaşamadık hemen yaptırın derim ben
userr Aysedemir__ emeklemeden yapılmalı hatta bence yapın ben yürüdüğünde yaptım ve çok pişmanım hep kanadı
Tambirmom Aysedemir__ o zaman daha kötü olur her şeyin bilincinde olduğu için psikolojik olarak etkilenir ama şu an anlamaz bile
Aysedemir__ Tambirmom ben diyorum da yavrucum beni anlayan yok hiç kaynanam cahilin teki bişey bildiği yok bir daha zaten görüşmeyi de düşünmüyorum hem kocam hem ailesi nefret eidyorum artık
seaskme Oğlum 64 günlük dün sünnet yaptırdım 15 dk lık işlem sonrasında boşuna endişe etmişim dedim korktuğum kadar zor geçmiyor
agustosbocegimm1608 Aysedemir__ en gec 3 aylıkken ya da 4-5 yasındayken bence 4. Ayda dönmeye baslıyolar cünkü ondan sonrası da hareketlenmeye basladıgı icin zor olur