annevebebegiii__ Aysedemir__ ne kadar erken o kadar iyi 14 aylıkken yaptırdık zorlandık çünkü artık anlıyor sürekli elini oraya götürüyordu
mavideniz96 Aysedemir__ ilk 40 gün en rahatı. Daha fazla gecikmeden yaptırın ne kadar geç o kadar zor sünnet işi
evremk Genelde ilk 40 gün önermiyorlardı bağışıklığı da düşük olduğu için. Ama dönmeye başlamadanda yaptırmanı öneririm. Bizde 70 günlükken yaptırdık
uykuyahassrett 3 buçuk aylıkken yaptırdım cok rahat geçti. Keske daha erken yaptırsaydım diye pişmanlık duyduğum bile oldu. Ne kadar erken o kadar iyi
Aysedemir__ denizalismom ya benim eşim ve kayınvalidem asla anlamıyor 6 yaşında yaptıralım diyor kafayı yicem bende erken yaptırmak istiyorum 0-6 ay arasında eşimde yok araştırıcam etcem diyor iyice
betamom Aysedemir__ 3 aya 2 gün kala yaptırdık. Ve sonrasında her gün sürekli iyiki yaptırmısız sonra valla cok zor olurdu iyi aradan cıkardık diyip durduk
minnakpopus Aysedemir__ iki oğlumuda 3 aylıkken yaptırdım 3 günde toparlamışlardı bi sıkıntı yaşamadım
Den1z Aysedemir__ ilk 3 ay icinde , aci hissetmiyor bebekler bu dönemde . Piskolojik acidanda önemli farkinda olmamalari
seros3535 Aysedemir__ Nekadar erken okadar iyi hem ileride travma olmaz hemde bezde daha çabuk iyileşir ben 5 aylıkken yaptırdım o bile geç benim açımdan çünkü tam dönmeye başladığı döneme denk gelmişti
bernaydiii Aysedemir__ ben 4 bucuk aylikken yaptirdim iyi ki oyle yaptirmisim daha erkende olabilir bence 3.aydan sonra yaptirin