yagmur0801 benim oğlumda minyon persentili üç bazen oluyor bazen altında oyun grubundaki psikolok bile birgün bu ne ya çok tatlı suratı kaşık kadar dedi bende ona biz boşa okuduk galiba ya türk milleti her yerde her kademede aynı bizde psikolojimiz düzelsin çocuklarımız zorbalık görmesin diye en iyi kurumlara getiriyoruz ama başta yine siz ona zemin hazırlıyorlıyorsunuz dedim özür diledi kaldı öylece.. evet annelik çok zor benimde oğlum için kaygılandığım bir konu ileride biri zorbalık eder mi üzülür mü diye her gün düşünüyorum birde böyle laflar duyunca deliriyorum ister istemez takıyoruz ama ben artık acımıyorum benim oğluma patavatsız konuşan olursa bende onların çocuğundaki gariplikleri çat diye yüzüne söylüyorum eskiden bebeği duymasın üzülmesin diyordum artık sadece oğlumu düşünüyorum ne yalan söyleyim beni mecbur bırakıyorlar