Kilo alınca büyür aşkım dert etme benimde eşimin yüzü aşırı küçük. Örneğin ben ilk tanıştışımda bi tuaf gelmişti doğrusu şuan diyorumda ona yüzü küçüktü sınra kilo aldı genişledi.
Belkide olması gerekenden extra kilo alması lazım normal durabilmesi için.
Bazı fiziklerde yüzden alınır kilo örneğin kendimde yüzüm incecik kalır kilo alınca can gelir ama alamıyorum işte
Konu evlat olunca herkesin dediği umursanılıyor maalesef umjrsama diyen olmjş ama
Sağlıklı olsun kuzularımız .
Şuan anlyormki perzentilde normal gözüküyor
Ama gerçekten bebislere kilo yakışıyor butip minyon bebeklere yani. Demek istediğim normal kiloda durabilmek için birazdaha perzentili geçince oluyor demekki.
Bir laf var
Bir dirhem et bin ayıbı örter diye
❤️
Kızımda küçülüyor anlıyorumki oara az yediriyorum