yagmur0801 Kızım 5 yaşına girecek. Boyu uzun,kilosu normal değerde ama yüzü hep küçüktü. Ama biz ne yesek o da yediği için hiç sorun etmedim. Yemesi iyiyse, persentile uygunsa sorun etmeyin. Yüz hattı genetiktir. Benim de yüzüm küçük. Babasının da. Arkadaşımın da yüzü büyüktür kızımla aynı yaş çocuğu da öyle. Boyları kiloları aynı ama onun kızı daha toplu duruyor.