O yazışmaları nasıl hatırlamıyorsunuz 2014 yılını hepimiz hatırlıyoruz çocukluğumuz değil sonuçta. Şimdi olayı çok garip anlatıyorsunuz, 20 yıldır beraberiz diyorsunuz, 2014 yılında 9 senelik sevgiliydiniz o zaman. İlişkisi olan bir kadın olarak neden bir erkekle konuştunuz? Ve ne konuştunuz ki cinselliğe kadar yolun vardığını düşünüyor eşiniz? Açık açık anlatmadığınız ve hatırlamıyorum diye üstelediğiniz için pek masum olduğunuzu düşünmüyorum. Ha bu arada, işin garip tarafı sadece sizin üstü kapalı konuşmanız değil, eşiniz de şayet bir şey gördüyse 2025 yılında, çoluk çocuğa karıştıktan sonra mı rahatsız oluyormuş bundan? Şayet masumsanız, eşiniz inatla bu yüzden boşanmak istiyorsa bu sadece bahane.