arven19
Salla naparsa yapsın bir kaç gün üzülürsün bişey olmaz ,nafakani al evinde dur senin biyere gitmene gerek mi var? Herşeyi üstlenmek zorunda şuan maddi açıdan biraz akıllı davran erkekler ayrılmak isteyince, aldatinca kadınlar niye gidiyor anlamış değilim yanlışı yapan,ayrılmak isteyen kendisi uzasın gitsin.
2022 de görüp 2025 ayrılık kararı almakta hiç inandırıcı gelmedi madem bu kadar şerefli birisi üç yıldır niye aynı odayı paylaşıp birde çocuk yapmış