arven19 bir yere gitmeyin. Şiddet yoksa oturduğunuz evde oturmaya devam edin, eşiniz kendisi gitsin. Madem delilleri var, çekişmeli boşanma davası açsın. 2014 senesinde olan olayı ispatlaması zor, eğer öyle bir şey tabi olduysa. Siz neden gidiyormuşsunuz???