symstf Bazı doktorlar kilo alımı iyiyse 9 aylikkende gece beslenmesini kesebilirsiniz diyorlar. Yani eger rahatsız olmuyorsa deneyin bir. Bazen alışkanlıkta oluyor açlıktan degil yani uyanmaları. Doktorunuz zaten en dogru zamani size mutlaka söyler, Sağlıkla büyütün insallah🤗💐