symstf Merhaba güzel anneler. Gece beslenmesini ne zaman bıraktınız? Bebekleriniz kaç aylık ve gece kaç kere besleniyor? Veya beslenmeyi kesmek için bebeğiniz mi sinyaller verdi yoksa doktor önerisiyle mi kestiniz?
eddm symstf 11 aylık olduk bende yavaş yavaş kesmeyi düşünüyorum, gece 3 kere kalkıyor maksimum hep emerek uykuya geçiyor o yüzden çok zorlanıyorum, kollarımda sallıyorum kafasıyla memeyi arıyor bende kıyamayıp veriyorum 🥹😅
mormnkse23 symstf bende ara tatilde bırakmayı düşünüyorum henüz bi araştırma yapmadım uyumadan önce emzirip mi uyutmak gerekiyor gün içindeki uykusunda mesela onda da mi emzirmeden uyutmak gerekiyor nasıl oluyor acaba hiç bilmiyorum doğrusu😅😅
symstf Suuu evet öyle ama mesela uyuyor belli bir saatten sonra çok fazla kıpırdanıyor acıkıyor herhalde diye düşünüyorum yani mama vermeli miyim yoksa uykusunu hiç bölmemeli miyim bilemiyorum.
symstf mormnkse23 sanırım uykuyla mamayıve ya emmeyi bağdaştırmaması açısından uyutmadan yarım saat önce beslenme işi nitsin istiyorlar. Ama bence bebekten bebeğe değişir bu durum ya.
Suuu symstf Uyanmıyorsa hiç uyandırmayın cunku artk gece beslenmesine degil düzenli kaliteli uykuya ihtiyaçları var. Ben 1 yaşında kestim gece beslenmesini uyandigi zaman su verdim. Genelde çoğu anne öyle yapiyor. Bir süre boyle devam etti sonra ztn suyuda birakiyorlar bir sknti yoksa uyuyorlar güzelce 😍🤲
symstf Suuu işte daha 8 aylık o yüzden kafam karışıyor daha erken çünkü bence. Uykusu çok ağır desem öyle bir bebek de değil. Yani yoksa neden o kadar kıpırdanır ama uyanmaz anlayamıyorum.
mamabear_ symstf 15 aylıkken kestik. Gece 2 kere kalkıp biberon içiyordu. Sonra kendi sinyal vermeye başladı. Uyanıyordu ama biberonu reddediyordu, ağlıyordu. Biz de dedik madem öyle dişimizi sıkalım birkaç gün ve keselim. O şekilde bıraktı
symstf mamabear_ bizim için erken daha ama bazen açlıktan ağlıyor. Bazen uyanıyor ama hiç mama aramıyor. Bazen de hiç uyanmıyor ama kıpır kıpır genelde hep aynı saatlerde oluyor yani acıkma saatlerinde.
mormnkse23 symstf gündüz uykuları nasıl oluyor biliyor musuz onda da emerek uyuyor benimki o zaman da mı kendi geçmeli uykuya
Suuu symstf Bazı doktorlar kilo alımı iyiyse 9 aylikkende gece beslenmesini kesebilirsiniz diyorlar. Yani eger rahatsız olmuyorsa deneyin bir. Bazen alışkanlıkta oluyor açlıktan degil yani uyanmaları. Doktorunuz zaten en dogru zamani size mutlaka söyler, Sağlıkla büyütün insallah🤗💐
nesli8154 symstf anladım dediğim gibi oğlum 3 yaşına gircek 20 gün sonra ve anca bıraktı diyebilirim mamayı prematüre doğmuştu ben o yüzden 3 yaşına kadar vermek istedim
mamabear_ mormnkse23 önceden evet hem gece hem gündüz uykuları emerek ve biberonlaydo şimdi emmeden uyuyor
symstf mormnkse23 evet gece gündüz farketmiyor eğer uyumadan hemen önce besleniyor ve uykuya beslenirken dalıyorsa ikisimi bağdaştırması çok normal ve sonrasında daha zorlanıyor anneler diye biliyorum.
aybukesimsek symstf 1 yaştan sonra bırakılabilir diyor doktorlar ama benim oğlum 17 aylık henüz bırakmadı çok yoruyor beni en az 2-3 kere kalkıyor gece boyunca süt içip uyuyor ben bir türlü bıraktıramadım emzik verdim bos biberon su dolu biberon falan illa ki sütü arıyor
symstf aybukesimsek evet 17 aylık için 2-3 kere sık değil mi ki. Ama şöyle birşey var doktorumuz şey dmeişti. Mama yerine su verirsen farketmez sadece alışkanlığı değişmiş olacak o yüzden kademeli azaltmak mantıklı diye. Tabi bilemiyorum bebekten bebeğe değişir bence.
symstf nesli8154 ya bizim gelişimsel açıdan çok şükür sorunumuz yok hatta doktor boğazı iyi galiba yemesi falan dedi. Ama bebeğe göre hareket etmek en doğrusu sanırım.
bircicekbirbocek10 symstf bebeğim 7 aylık gece çok sık uyanıyor. 11 de uyuttum şuan kalktı emziriyorum. Gece uyuyunca 2-3 saat uyuması gerektiği yerde saat başı kalkıyor. Meme alışkanlığı mı var acaba diye düşünüyorum ☹️
symstf bircicekbirbocek10 uyku döngüsünü tek başına atlatamıyordur. Muhtemelen de emerek uyku geçişini sağladığı için sık sık uyanıp emmek istiyordur.