Suuu kilo alımı iyi yani.9.200 grdı en son. Aralıksız 6 saat kadar uyuyabiliyor ama o 5-6 saati geçtiği an kıvranmaya başlıyor açlıktan olduğunu düşünüyorum çünkü mamayı içince yine kıpırtısız uykuya geri dönüyor. Diyorum ki daha erken belki de. Çünkü aç olmadığı zaman uyanınca öyle sakin oluyor falan çok kafamı karıştırıyor sıpa :) teşekkür ederim bu arada inşallah hepimizin bebişlerinin hayırlı sağlıklı gelecekleri olur🩵