simseklivekalpli Ben başta vermedim, sonra denediğimde de kızım kendisi tutmadı. Ben de tutturmaya çalışmadım açıkçası, uğraşmadım. Başlarda, ağlayan bebeğine emzik verip susturan annelere çok özeniyordum ama şimdi de emziği bıraktırmaya çalışmak gibi bir derdim olmayacağı için seviniyorum.