simseklivekalpli doğduğunda 7 gün yoğun bakımda kaldı oğlum orda vermişler hatta sürekli atıp ağlıyor diye hastane bonelerinin lastiğine takıp kafasından geçirmişlerdi 😅 benimki sadece uyurken alıyordu hatta bazen çıkarıp fırlatıyordu kısa süre kullandı valla çok isterdim uzun süre emzik kullansın çünkü uykuya geçişini kolaylaştırıyordu rahatlıyordu onu emerken. Doğru kullanıldığı sürece emziğin asla zararlı olduğunu düşünmüyorum