Gokturksmom_ öncelikle hepimiz her namazı huzur bularak kılmıyoruz telaşelerimiz var vs. Ama bu demek değil ki bunu yapmaktan vazgeçelim, çünkü bu farz yani görevimiz. Mesela oruç tutmaktan zevk alır mıyız çok zor bişey oruç tutmak ama Allâh için tutuyoruz. Dua ederken hep çok inanarak etmeyebiliriz ama dua ve şükür etmemiz gerek, bir anda başımıza öyle bişey geliyo ki önceki zamanlarımızın kıymetini bilmemişiz diyoruz, bazen geçici bi süreç de olabiliyo bence vesveselere kulağınızı kalbinizi tıkayın, Allah’ın emirleri hep insanların iyiliği için :)