Yargılamak kimsenin haddine değil, dönem dönem herkes yaşayabilir böyle durumlar. Küçüklüğümden beri 5 vakit namaz kılarım her zaman o bahsettiğiniz huzur olmuyor maalesef hiçbirimizde, ama kılmadığım zamanki huzursuzluk bunun önüne geçiyor.
Hayattaki diğer sıkıntılar bazen bizi dine yaklaştırırken bazen uzaklaştırabiliyor. Naçizane tavsiyem her zaman inancımızı taze tutmalıyız diye kendime hatırlatıyorum onu söyleyebilirim size. Bir de bu kafanızı kurcalayan konularda eski tip bağrışan hocaları dinlemek yerine genç ve gerçekten ne demek istediğimizi anlayan, bilgisine güvendiğiniz isimleri dinleyebilirsiniz. Buradan yazmak doğru mu bilmiyorum ama dilerseniz özelden yazabilirim takip ettiklerimi.
Allah gönlünüze ferahlık versin inşallah. Hepimizi dini üzerinde sabit kılsın, umarım en kısa sürede rahatlarsınız 🌸