Rabiiul üstteki modeli kullanıyorum. Ben gayet memnunum. Tek sıkıntısı sularınız kireçliyse alttaki haznesi çok kireç tutuyor. Birikirse sirke kaynatıyorum hemen çözülüyor. Aynı makineden annem ve ablam kullanıyor onlar benden sonra almalarına rağmen birer kez tamire gönderdiler. Bende bir sorun olmadı şimdilik neredeyse 1,5 senedir kullanıyorum