Rabiiul sonnenblume yaaa çok iymiş o özelliği 😍 bende mi alsam ne 😁😁 onlar kahveci değiller kullanmazlar o özelliği ben denerim ama 😁
Rabiiul anonimli mutfak şefi hamur yoğurma makinesi mi memnun musunuz o üründen onu da ben kendime alacağım çünkü🙈 Karaca’dan çeyizimi dizdim sadece elektroniklerimi Karaca almamıştım o zaman da sürekli şikayetler vardı çünkü
anonimli Rabiiul çok memnunum ya kıyma çekme içli köfte yapma özellikli olan benimki Çok işimi görüyor
eylulbebesi_ LezizeNine başka bir markanın yok mu eğer alacaksanız karaca tavsiye etmem bu çaycıdan kullanmadım amam karacadan ne aldıysam hiç birinden memnun kalmadım tost makinesi dahil hepsi bozuldu kısa sürede
bir1anne Rabiiul üstteki kendi demliyorum alttakinde kendi demleme özelliği yok. Mantığı güzel bir ürün ama çabuk bozuluyor.
byrmm Rabiiul ya alalalı bir ay oldu müthiş bişey özellikle sık çay içenler için bence büyük rahatlık. Parasınada değer çünkü aynı zamanda filtre kahvede demliyo.
Rabiiul Kızlar 1. Görseldekini aldım tavsiyeleriniz üzerine kayınvalidem de çok sevindi arkasında su tankı varmış kendi kendine demliyormuş o özellik yok zannediyordum hepinize teşekkürler ❤️