Rabiiul biz ikincisini kullanıyoruz, 1 yılı geçti, biraz küçük bence kalabalık aile için uygun değil ama 3 kişilik aile için yeterli. Islanınca arada basmıyor düğmesi özellikle sadece kaynatmayı kullanıyoruz o kısım ama telefondan uygulaması var canımız istediğinde açıp, kapatabiliyoruz, dışarı çıkınca da aklımız kalmıyor, bence bu artı bir özellik, çayı kendi haznesine su koyarsanız demliyor ve sesli söylüyor, kahve hiç demlemedik o konuda emin değilim nasıl yapar (filtre kahve). 1 yıldır bozulmadı, kırmadık da henüz.