Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ben oldum biraz mecburi oldum içeriye işlem yapılacakken yaptırdım ameliyat uzun sürdü ama Allahım sen koru çekilecek işkence değil ne yalan söyleyeyim…üstelik oğlum bir buçuk yaşındaydı kaç kere kafa attı rahat nefes alıyorum hamdolsun buna değer ama sırf estetik kaygılarla böyle bir karar almak zor..iyi düşün taşın ben KBB doktoruna oldum bu arada