Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ben yaptırdım abartmasınlar yorumlar şok geçirtti nası mutlu oluyosan öyle yağ yok karşıya bakarak yürüyecekmiş cart curt yok öyle bişey iyi doktora denk gelmemişler 10 gün destek aldım ilk 2-3 gün gözlerimde ödem oldu açamadım 10 gün sonra da gayyet normal hayatıma döndüm evet sakınacaksın asla darbe almaman gerekiyor ama onu da yaparsın herhalde . Nası mutlu olacaksan yaptır canım doğumdan daha zor değil birde bebekle zor olur zor olur diyorlar bebek büyüdükce sende yaş alıp yaşlanıyorsun ya hani şimdi değilse ne zaman ? Yorumdakilere çok sinir oldum mutlu hissettiğin gibi yap canım ♥️