Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ben bekarken olmuştum ama yorumlarda yazdığı kadar zor bir süreç değil bence. Zor diyenler nedense ameliyatı olmayanlar nasıl bir fikirde bulunabiliyorlar hayret edici. Sezaryenin yanında devede kulak kalır ben 3.gün ayağa kalkıp evi süpürmüştüm sıkıntıdan ki temizlik yapmayı bile sevmem 😁 sadece hastanede kaldığınız ilk gün refakatçiniz sürekli buz uygulaması yapsın sonrasında rahat etmeniz için. Benim yeğenlerim de küçüktü hatta bi kere kafa yedim burnuma ama inanın çok sert bir darbe almadıkça burun kolay kolay bozulmuyor zaten alçı gibi bişey oluyor üstünde ilk hafta