ozge3747 oğlum da çok şükür bi morar ama vs bişey yok ama doktorlar kalp kapakçığının hemen altında olduğu için kapakçığı bozma ihtimali varmış ameliyat olucak yaşını bekleyelim dedi doktorlar 2 hafta sonra kontrolümüz var bakalım Rabbim büyük şişede çok geçmiş olsun kuzucuğa Allah şifalar versin inşallah 🤲🏻🤲🏻