Singlemom Hiçbir belirtisi ve şikayeti yoktu, 14 günlükken üfürümle teşhis edildi şu an 4 ay 21 günlük. Sadece emerken ve arada sırada hızlı nefes alıyordu. Şu an bir sıkıntısı Yok sadece ağlarken derin nefes alıyor çok fazla ağlatmamaya çalışıyoruz. Ay sonunda yine kontrolü var. Holter takılıp ritm bozukluğu var mı yok mu diye bakılacak.