Poyrazcansu ozge3747 rabbim Şafi ismiyle şifa versin inşallah siz üzülmeyin bebekler annelerin üzüntülerini hissedermiş çok şükür ki tedavisi var ben öyle avutuyorum kendimi 🙂
ozge3747 Poyrazcansu Öyle tabi haklısınız ama anne yüreği işte 🤷♀️Çok sağolun amin size de acil şifalar diliyorum