lilyr 33+6 da 2390 doğdu, 16 gün kuvezde kaldı 2.200 ken almıştım. 16 gün kalmıştı şuan ana 5 yasında ana sınıfına gidiyor , hiç bir kalıcı hasar yok çok şükür , içiniz rahat olsun. Ben erken doğum yapcağm için cok korkmştm doktoruma dedm ya bısey olursa?? Merak etme olmaz 15-16 gun kuvezde yatar sadece demişti. Haftaları iyi en azından yani. Şuan size hiç geçmiycek gibi gelıyor ama geçiyorr. Eve gelıncede o kadar hızlı topluyorlar ki kendılerını o yuzden hiç merak etmeyın