lilyr saglikla kavusun bebeginizle oncelikle 🙏 ben de 34+1 de dogum yapmistim ani bir sekilde kizim 8 gun kuvozde kaldi. Sizi ve endiselerinizi cok iyi anliyorum fakat premature bebekler asiri savasci ve guclu oluyorlar umarim en kisa surede siz de kavusursunuz yavrunuzla. Bu surecte mumkun oldugunca mental olarak iyi hissetmeye calisin dinlenin, yemeklerinizi guzelce yiyin ki sutunuz geliyorsa arttirmaya yonelik olur bu durumlar ki bebeginiz eve gelince en iyi ilac siz olursunuz yavrunuza. 3 saatte bir gece dahil sagim yaparsaniz sutunuz de cok artar. Birde premature bebek kiyafetleri almanizi tavsiye ederim birkac adet cunku yenidoganlar bile asiri buyuk oluyor 🥹 bundan 4 sene evvel arayip bulamamistim artik daha cok satiliyor cok sukur.