Çok sık buralara girmiyorum ama sizi görünce yazmak istedim içinizi ferahlatmak için, bende kızımı 34 haftalık doğurdum sabah ciğer geliştirici iğne yapıldı akşamına doğuma girmek zorunda kaldım gebelik kolestazından bebeğimin kalp atışları düşmüştü yani iğnenin henüz etkisi olmadan doğuma girdim, bebeğim erken doğum ve solunum sorunundan dolayı 10 gün kuvozde kaldı ilk 8 gün dokunamadım bile son 2 gün de emzirme için çağırdılar, 2.400 gr doğmuştu bi de kuvozde de zayıflamış çıktığında 2.100 gr dı. O dönem çok kaygılı geçmişti hatırlıyorum ama şimdi kızım 7 yaşında boyu kilosu gelişimi yaşıtlarından fazla 2. Sınıfa gidiyor, geçmiyormuş gibi görünen günler ama hızla giden yıllar.. siz de üzmeyin kendinizi iyileşip gelecek bebeğiniz yanınıza siz de iyileşin ki o geldiğinde rahatça bebeğinize bakabilin, sütünüzü sağın bol bol hazırlık yapın bebeğinize, şimdiden çok geçmiş olsun en kısa zamanda kavuşmanız dileğiyle 😍