lilyr dizimin üstüne yüzüstü yatırdım, başı aşağıda kalacak şekilde eğim verdim. İki kürek kemiği arasından süpürür tarzda vurdum. Normalde hava yolu açıldığında ağlaması lazım. Bebeğim prematüre olduğu için ağlamadı. Dakikalarca vurdum bende. Eşim ambulans çağırdı o sırada. Ağlayana kadar vurmak gerekiyor, nefes almaya başladı mı diye bakamaya kalkınca kaçan şey ağzına doğru ilerlediyse tekrar akciğere doğru gitme ihtimali var çünkü. Ambulansla şehir hastanesine gittik. Kimsenin başına gelmesin, emzirmek bebeğim kuvözdeyken en çok yapmak istediğim şeydi. Sonra ondan da korkmaya başladım. Emzirme yastığına baya eğim verip emziriyorum şuan