Caglaykut Yaaaa 🥹 Benim eşim de aşırı horluyor, ama ben uykum varken yanımda davul da çalsa uyurum, rahatsız olmuyorum. Ama bazen de insanın çok uykusu olmuyor ya da kafaya bir şey takıyor filan öyle günlerde asla uyuyamıyorum, nadiren de olsa o zaman ya ben başka odaya geçiyordum bebekten önce şimdi bebek de var diye eşim geçiyor. Ayda yılda bir oluyor ama. Bence imkan varsa siz ondan önce yatağa girip uyumaya bakın 😅