Bizimkinde oyleydi burnunda et vardı kirikta vardı yanlış kaynamış aylar öncesinde hem eti aldırdı hem de estetik oldu öncesinde deli dehşet horluyordu estetik oldu her gün olmasads yine horluyor .Onun horlamadigu günlerde ben horluyorum saolsun videomu çekip kahkaha atıp beni uyandiriyor yoruluyorum napim😏