Şöyle, kediden bebeğe hiç bir hastalık geçmez. Kaç kere oğlumun ağzında burnunda gördüm tüylerini 😂 Düzenli aşılarını, veteriner muayenelerini yaptıracaksanız bu imkansız. Biz evlendiğimizde kızımızı sahiplendik, sonra hamile kaldım. Hamileliğim boyunca hissetti hamileliğimi. Sonra oğlum doğdu, oğlumun en iyi arkadaşı oldu. Oğlum başka odada ağladığında yanıma koşar bağırır, oğlum uyurken yanında oturur onu izler. Oğlum şuan 20 aylık, doğduğundan beri evde kedi gördüğünden şuan resmen nasıl davranması gerektiğini biliyor. Sabah uyandığında kedimizi görmek için altını bile değiştirirken yerinde duramıyor. Demem o ki bebeğinize zararı değil faydası olur, fakat onun da bir can, onun da bir evlat değerinde olacağını bilmeniz gerekir. Evin her alanına tuvaletini yapabilir, hastalanıp kusabilir, kıskandığında davranış bozukluğu gösterebilir. Resmen kızınızla aynı görmeniz gerekir, aynı sabrı, aynı sevgiyi vermeniz gerekir. Yapabilecekseniz sahiplenin, çünkü çocuğu için sahiplenip ya da satın alıp sonrasında bırakan çok fazla. Kediler çok hisli hayvanlar, yuvaları değiştiğinde ciddi anlamda boşluğa düşüyorlar. Umarım en doğru kararı verebilirsiniz, sorunuz olursa açığım.