Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Benim 2 çocuğum var biri 5 yaşımda biri 3 aylık. Kedimiz 10 senedir bizimle. En doğru kararı vermişim kediyi evde tutmakla kızım aşırı hayvan sevgisi ile büyüdü. Düzenli aşılarını yaptırıyoruz. Bakımı zor yani şöyle, kumunu sık değiştirmek, sık sık taramak gerekiyor ki kıl dökülmesini azaltmak için. Eşim destek o konuda tuvaletini temizler tarar. Kızımın ayak ucunda yatıyor, bebek ağladığında kendi yavrusu gibi etrafında dönüp miyavlıyor. Biz aldığımızda 1 haftalıktı, bildiğiniz tekir ☺️Çok kolay tuvalet eğitimi aldı tırmalamak için aparat aldık sadece onu tırmaladı. Çok kolay diyeme bakımına. Ama kızımdaki sevgiyi görünce değer diyorum. ☺️