Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ben yaklaşık on gündür kedi sahiplendim sokaktan. 6 aylık kadar bir şey. Annesi çöpe bıraktığında karşılaşmıştık. O gün bu gündür hayvanı seviyor, besliyordum. Havalar soğuyunca kıyamadım, eve aldım. Daha önce hasta kedilere iyileşene kadar bakmıştım ama ilk kez evin bireyi gözüyle bakıyorum.
Kurutma makinesinden çıkan suyu kovada biriktiriyordum. Meğer oradan su içiyormuş. Şapşal ishal oldu. Eve geldiği gün serdiğim bembeyaz halılarıma totişini süre süre temizlendi. Tam bir kabus. Beslenme değişikliğinden sandım. Suyu içerken yakalayınca çözdüm olayı. Artık katı kaka yapıyor. Bir zorluğu kalmadı. Uysal bir kediyse varlığı, yokluğu pek anlaşılmıyor. Gün boyu uyuyor zaten. Bizi hiç rahatsız etmiyor.